sábado, 20 de marzo de 2010

Final de pràctiques

Hola bloggers!!

¡¡Ja s'han acabat les pràctiques i ja tinc ganas de tornar una altra vegada al col·legi!! Em vaig sentir tan bé...
A més l'última setmana va ser molt important per jo, ja que vaig intervenir a la majoria de classes i cada vegada em sortia millor. L'últim dia va ser molt trist, perquè tots els nins sabien que jo m'anava i no deixaven de dir-me que no volien que marxès. Jo els hi vaig portar una coca de nocilla per ells i els mestres de l'escola i els hi va agradar molt.
Aquell dia m'havia d'anar abans perquè havia d'agafar l'avió cap a Palma, així que a la una la meva tutora va comentar als nins que ja havia passat un mes i que ja m'havia d'anar. ¡¡Per despedir-se tots els nins em varen fer una abraçada i jo vaig plorar com una magdalena!! ¡¡Com els anyoraré!!

Això sí, m'ha quedar una molt bona experiència a l'escola i és aquí quan t'adones que tot l'esforç fet per ara i el que queda per fer val la pena :)

¡¡Esperc que les vostres pràctiques també hagin anat molt bé i molta sort a tothom amb el segon quatrimestre!!

Salutacions


Nerea

No hay comentarios:

Publicar un comentario