jueves, 18 de febrero de 2010

Primer de tot, salutacions!

Hola a tots els bloggers!

Sóc una estudiant de magisteri de primària que actualment està realitzant les pràctiques a l'escola Puig d'en Valls d'Eivissa. M'he creat aquest blog per idea de la meva tutora de la universitat, ja que pensava que era oportú que compartís les meves experiècies i reflexions amb altra gent. La proposta m'ha agradat molt i m'he animat a fer-me el blog i compartir amb tots vosaltres la meva primera experiència com a mestra a una escola.
Esperc que hi hagi mestres o estudiants que vulguin compartir les seves experiències u opinions (sempre que aquestes siguen sense faltar el respecte), ja que m'agradaria molt conèixer altres punts de vista. =)

Intentaré actualitzar el blog cada dia amb el meu diari de pràctiques. Esperc que us agradi l'idea i que altres estudiants s'animin!

Salutacions!

No hay comentarios:

Publicar un comentario